Gå til innhold

-82 E28 525i, bud ønskes - SOLGT


toddi
 Share

Anbefalte innlegg

Motor overhalt av EBB i stavanger i 2000 (ca 45000 km siden). Senkesett og simons eksos. Mangler fra EU: Foringer bak, rusthull i golv (10cm i omkrets), sprekk i eksosmanifold.

Begge fremdørene er det mye rust på. Bilen er for bra til og dumpes. Mange bra deler hvis den blir brukt som delebil.

Bud ønskes, står i Stavanger.

977 20 304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1449439-bilde3-picture053.jpg

1449439-bilde1-pircture047.jpg

1449439-bilde4-picture052.jpg

1449439-bilde5-picture049.jpg

1449439-bilde2-picture054.jpg

Bilen er senket 40 mm, har papirer på senkesett men er ikke vist hos biltilsynet. Har mangel på eu pga dette. Har vært gjennom noen eu ktr uten anmerkning, men det gikk ikke hos Rovik Auto :( . Overhaling av motor, sekesett og eksos ble alt skiftet samtidig for ca 45ooo km siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i Stavanger står bilen?

Reiser vekk imorgen tidligt men er tilbake igjen på Mandag.

Er meget inntresert i bilen. Så hvis du ikke har solgt den til da så har du en kjøper så lenge bilen sviver å går greit.

Men alt avhenger av hva du skal ha for den selfølgeligt, du sier 2000 er for lite, men kan ikke du sende meg en mld eller noe om en pris du vil bli fornøyd med?

nr: 98063131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i Stavanger står bilen?

Reiser vekk imorgen tidligt men er tilbake igjen på Mandag.

Er meget inntresert i bilen. Så hvis du ikke har solgt den til da så har du en kjøper så lenge bilen sviver å går greit.

Men alt avhenger av hva du skal ha for den selfølgeligt, du sier 2000 er for lite, men kan ikke du sende meg en mld eller noe om en pris du vil bli fornøyd med?

nr: 98063131

Bilen står på Madla, Ett par hundre meter fra sportsclub. Bilen sviver helt fint den, men batteriet trenger nok å lades. Det er forresten 4 trinns manuell kasse på den, så den sparker godt ifra. Prisen kan en bli enig om etter at du har sett på den, det er tross alt litt arbeid som må gjøres med den som jeg tar i betrakning. Førerstolen er også slitt, derfor det fancye biltema setetrekket. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer uannsett og ser på den, men hadde vært litt greit om du hadde kommet med en idè om hva du vil ha for den.

Bud over 2000. Men det ringte en kar fra østlandet på lørdag og sa han skulle ta turen opp nå idag på søndag. Spørs om han dukker opp bare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

f**n:(

Jaja.

Då får jeg fortsatt lete vider etter en e28

he he han som kjøpte denne hadde vært på jakt etter en E28 med minimum 2.5 liters motor over lengre tid sa han. Enten var de alt for dyr eller så var de særdeles dårlig stand og dyr i tilegg. Virker som det ikke er så lett å få tak på de lenger, han som kjøpte den kom jo faktisk helt fra Oslo med tilhenger og greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...