Dirty Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Hei har en ulyd i bakdekket og frammdekket på høyreside! noe rundt der iallefall. kjører jeg eks på en humplette vei så kommer det en slags dunkelyd veldig vanskelig å finne noe ord jeg kan sette lyden på! men noen som har ide? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 foringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyE36 Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 er d ikke föringa i demperen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 http://catalog.meca.no/ProductSheet.asp ... yType_ID=1 Problem løst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Kan være tårnlager som nevnt her. Hadde dunk og knirkelyder bak i min e34 i fjor. Byttet tårnlager og alt var OK, frem til for noen uker siden. Har begynt å dunke igjen. Merkelig hvis tårlagrene går til h**** etter 1 år, så kan være div andre foringer også. Ta av dekk og demper og ta en titt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Towwy Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Stabstagforinger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 tårnlagrene bak på e34 er no dritt... hadde intervall på 1 år på den jeg hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 1, 2007 Forfatter Share Skrevet April 1, 2007 stabstangforingen var knall skjekket de igår når jeg byttet diff! ja setter også en finger på Fjærbeinslager. skal skru av i morgen å skjekke! har hele dagen å kose meg med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå