R.E.H Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 hei.. når jeg skal bruke den kalkulatoren til ChrZz så skal jeg ikke regne om valutaen først? bare putte den prisen som står på koed sine sider altså i handlekurven og legge det tallet inn i kalkulatoren? mener noen har sagt at man må regne om før man legger den i kalkissn? edit: hva er det man slipper å betale med det første? ///Mvh Roy Erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
am0n Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 ta prisen på koed som er i DKK. Finn ut hva det er blir i NOK. Feks valuta.no. Så ganger du den prisen med 1.25 og legger på 200-300kr i tollgebyr(på samlet beløp). så har du prisen =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
am0n Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 slipper og betale moms og tollgebyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet April 1, 2007 Forfatter Share Skrevet April 1, 2007 flott.. takker:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 i den kalkulatoren min, så blir alt regnet ut for deg, REH. Du tar bare den prisen du får i handle vognen fra koed.dk og legger den inn i kalkulatoren. Koed.dk kalkulator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet April 1, 2007 Forfatter Share Skrevet April 1, 2007 flott flott=) takker for svar:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Moms må du betale. Den Danske momsen blir trukket fra, og du får regning på den norske etter noen uker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå