Niklas Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 Hei! Har en case. Har lest litt her inne om at vindusvisker mekanismen er vrien, og det kan jeg skrive under på. Pga at viskerne mine bare vil gå ned og ikke opp så tenkte jeg å skru makanismen ut for å se om det er et drev eller noe som ikke sitter skikkelig. Uansett så kommer jeg ikke lengre enn til at alt er skrudd løst men jeg får ikke ut driten pga vifteanlegget står i veien, så har jeg lest litt om hvordan man skrur ut denne, det er litt forskjellig hva en ser folk skriver der, noen mener at man må ta ut dashbord/midtkonsoll. Andre mener jeg kan dra den ut v/motor. Så jeg tenkte å få dette avklart før jeg begynner å demontere hele bilen for å få ut en vindusvisker sak.. Er det noen som har gjort dette før og vet hvordan man får den ut? Hva er lettest? takker så mye for tilbakemeldinger!
Muren Motorsport Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 brukte vold for å få ut min via motorrom.! jeg ga pokker i og med dette var en bil som var klar for dynga uansett.. inni kupeen er vel ikke ett tema i det hele tatt.
Niklas Skrevet April 1, 2007 Forfatter Skrevet April 1, 2007 hm, ser ikke helt det for meg pga vifta er vel i veien ? Dette er en bil som er i daglig bruk og ønsker ikke å ødelegge vifta, da blir det pluttselig mye dyrere.. :S men takker for svar
Muren Motorsport Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 husker det ikke helt.. men går det ikke å løse skruene til vifta å slippe den litt ned?? nei vent! du skrur ut vifta! ett deksel du løser. så ett klips rundt viftemotoren, så tar du ut motoren med skovlane på! men likevel så er der trangt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå