loltrond Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Hallo. Har en 1986 BMW 325i cab til salgs. Den er i god stand. Det er påmontert grenrør og noe styling. Svart sportsskinn, manuell cab, servo, varmeseter, xenon i fullys osv. Hardtop følger også med! Tlf. 95 82 61 60 Helst ring! Kan vises etter avtale i rogaland (rundt Stavanger), fram til fredag (06.04) Etter det kan bilen sees i Hedmark (rundt Hamar). 70 000,- eller byttes i billigere BMW. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1443999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tronne Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 hva heter fram fangeren ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loltrond Skrevet April 2, 2007 Forfatter Share Skrevet April 2, 2007 hva heter fram fangeren ?? Vet ikke, det er ikke jeg som har stappa den på. Det kan jo se litt ut som Mtech-2, det står pfeba på den iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Felgdim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loltrond Skrevet April 2, 2007 Forfatter Share Skrevet April 2, 2007 17" på sommer felgan å 15 på vinter felgan.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Hvor mye rust er det på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loltrond Skrevet April 2, 2007 Forfatter Share Skrevet April 2, 2007 nei har ikke vert under den da men det jeg har sett skal det ikke være noe spess med rust... er littpå ene skjermen pga dekket har gått oppi men ellers tror jeg at den skal vere ganske grei.... er ikke så alt for lenge siden den ble lakkert heler tor jeg...(ca2 år) tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyrein Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Den bilen gikk her i vesterålen hvor jeg bor.. Syyyyyykt Rå lyd av den!! Eid av mekaniker da den gikk her så han lakka den, ordna div greier om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loltrond Skrevet April 2, 2007 Forfatter Share Skrevet April 2, 2007 hehe.. ja er grei lyd iden.. er ikke sikker men tror det er gren røret som gjør lyden for det er ikke lik lyd i denne som i de andre 325.... vet ikke hvor den er egenlig fra jeg men jeg fikk den fra en som bor i harstad.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loltrond Skrevet April 2, 2007 Forfatter Share Skrevet April 2, 2007 tror det foresten er effekt anlegg/filter på den oxo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 bilen skal være lakka for ca 1 år siden... tikker motor enda??? var rene urverket !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loltrond Skrevet April 3, 2007 Forfatter Share Skrevet April 3, 2007 nei den tikker ikke mere enn normalt nå... tror mulig han som hadde den sist gjorde noe med det.. han drev å snakket på at han hadde noen servicer å sånn på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg