BmwKlovn Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Topic sier sitt! Kompis trenger et relee til sin E36 318i Sedan da dette trolig er gått. Noen som vet om en side der di er billige? Trur han fikk beskjed av bmw her at det kosta svin! ;/ Nr på selve releet hans som han trudde var gåent er: 61.35-8 353 090 Slår du litt på releet blinkers taklukebryteren, så er vel stort sjangse for at det er gåent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 eg å har samme problem.. finn ut prisen da:) på bmw hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet April 2, 2007 Forfatter Share Skrevet April 2, 2007 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 mulig jeg har rele! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Har rele og motor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Sitter releet i sikringsboksen? Isåfall skal jeg ha ett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet April 2, 2007 Forfatter Share Skrevet April 2, 2007 Eneste jeg vet at releet ligger rett under rattstemmet ved kneet ditt sånn ca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet April 3, 2007 Forfatter Share Skrevet April 3, 2007 upp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 350 sånn ca koster releèt org fra BMW jæger. Har prøvd og leite dette opp andre steder men du må nok på Jæger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå