Anderslien Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 Jeg lurer på hva som må gjøres og om det er veldig mye jobb å bygge om en BMW 850i automat til manuell? Jeg lurer også på hva slags girkasse som passer til denne her? Takk for svar
jensemann Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 Du trenger iallefall svinghjul, clutch, mellomaksel, pedalsett fra manuell, girkasse, giroverføring, clutchpumpe, og sikkert litt til. Girkassa må du ha fra 850CSi, den heter S6S 560G, og HVIS du får tak i en, er den svindyr. Denne er unik for CSi, hvis jeg ikke tar helt feil. Mulig du kan få tremec kasse e.l. til å funke på den, men det vet jeg ikke. Er vel ikke så veldig stor jobb iallefall. Helt sikkert noen som kan svare litt mer utfyllende enn meg.
Anderslien Skrevet April 1, 2007 Forfatter Skrevet April 1, 2007 Hørtes ut som om det var mye jobb ja. Ingen andre girkasser som passer overens?
jensemann Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 Skal ikke være det nei. Edit: Bør få gjort det på en dag, to til nøds.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå