mossel Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 Hei. Her ser dere noen bilder av problem med tilførsel av luft til turbo (rør) pga. at motorfestet står rett foran. Jeg ville egentlig bare høre om noen andre som hadde montert med underliggende turbo og hvordan det ble løst? Bilder:
mossel Skrevet April 3, 2007 Forfatter Skrevet April 3, 2007 Ingen som har støtt på dette problemet når de har bygd turbo på M50?
D.Toft Skrevet April 3, 2007 Skrevet April 3, 2007 spørr sikkert dumt, men men... hvorfor ikke la den ligge oppå? altså snu manifoil...
520i_E34 Skrevet April 3, 2007 Skrevet April 3, 2007 den manifoilen der var vel heller ikke optimal? alle primærrørene bør være like lange for å få maks effekt...
propan Skrevet April 3, 2007 Skrevet April 3, 2007 Du må nok bygge om festet der ser det ut som dessverre. Lag ett i stål som går under og opp.. men du er helt sikker på motorfestet står riktig vei nå? Litt rart de lager manifold til M50 turbo og legger turbo så sinnsykt inntil motorfestet.
panasync Skrevet April 3, 2007 Skrevet April 3, 2007 Jeg hadde/har samme problemet, men fikk greit en slange på. Volumet i slangen blir jo ikke mindre for det om slangen er litt i klem. Men vurderer også å lage nytt motorfeste. Når det gjelder manifoilen og like lange primær-rør så er jeg delvis enig.. Det er ikke så "pissetrengt" når det gjelder turbo, hadde betydd mye mer på en sugemotor med grenrør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå