kuanov Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Ønsker å selge min Cabrio... -96. 320i Cab. Km.stand er 170500. Dobbel klima...(ingen stygge vri-brytere her nei....) Orginal radio, med oppgradert høytalersystem, Hifi-Aktiv. Varmeseter. Varme i spylerdyser og dørlås. Montana Klassiskrød skinninnteriør, med sportsseter. Elektro-mekanisk tak. M-techfanger forran. 17" m/225/45 og Eibach-senket, godkjent i VK. m.m. KOM MED BUD!!! Inbytte kan vurderes, da helst en E34Touring iX m/ 4x el. vindu, takluke, og gjerne AC, men ikke automat. Her er en link http://www.finn.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 pen bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 er ikke dette litt dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 hva er så veldig dyrt med dette a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supermann Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Meget pen bil. Tror du kunne fått mer for den. En kamerat av meg solgte en strøkken 320ci cab ,96 mod, for 150 000 for et par uker siden. Men prisene er mye høyere i en så stor by som Bergen. Sinnsykt kult interiør i bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 åja daså, en kompis kjøpte en for litt over 100 med svart skinn.. i oslo området. det var i fjor, men prisene har kanskje steget igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet April 5, 2007 Forfatter Share Skrevet April 5, 2007 er ikke dette litt dyrt? Bare kom med et bud du, så kanskje vi kan møtes på halvveien? For du er vel intr. i bilen??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 åja daså, en kompis kjøpte en for litt over 100 med svart skinn.. i oslo området. det var i fjor, men prisene har kanskje steget igjen? Synes ikke prisen var så ille i forhold til hva som er antydet generelt på E36 cab på finn og autodb. Er vel faktisk blant de rimelige, selv om prisforlangende selvsakt ikke alltid reflekterer det de blir solgt for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet April 11, 2007 Forfatter Share Skrevet April 11, 2007 Synes ikke prisen var så ille i forhold til hva som er antydet generelt på E36 cab på finn og autodb. Er vel faktisk blant de rimelige, selv om prisforlangende selvsakt ikke alltid reflekterer det de blir solgt for. Kunne jo selvfølgelig tenkt å fått mest mulig for bilen...gjerne 1 million Men som sagt/skrevet...jeg er åpen for bud, også bud under prisantydningen på 125.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 meget pen bil men har for tiden bare 100k :/ skal skjekke om du har den senere om jeg får mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg