Webbie Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Perfekt oppgradering for E30 med mye effekt. Komplett bakstilling med diff, bærearmer, bremser osv. Selges pga. endrede planer for selvkost.... 15000,- Obs... Må hentes i Østfold, sender ikke. Tlf. 91734439 Vidar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Webbie Skrevet April 5, 2007 Forfatter Share Skrevet April 5, 2007 Bump med bilde.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Webbie Skrevet April 10, 2007 Forfatter Share Skrevet April 10, 2007 For dyrt?? Kom igjen folkens, gi bud! Skal bort grunnet endrede planer og plassmangel. Her kan du gjøre et kupp! Dette er altså bolt on på E30, og tåler mye juling. I tillegg er det jo rundt omkring 310mm skiver originalt på denne bakstillingen slik at du også får stoppet når det skulle trenges. Alle bud vurderes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Byttes jo mot noen fete 18" BBS... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Webbie Skrevet April 11, 2007 Forfatter Share Skrevet April 11, 2007 Har 3 sett med hjul, så da burde jeg klare meg en stund Så mye snacks som du har samlet til bilen nå, så burde du jo ha ordentlig bakstilling også. Special price for you my friend Ignorer utropspris... Høyeste bud vinner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Tenkte jeg bare skulle legge til at bakstillingen også passer på e36 COMPACT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Webbie Skrevet April 12, 2007 Forfatter Share Skrevet April 12, 2007 Det har du helt rett i, så om en bygger E36 Compact med ekstra effekt så er det midt i blinken der også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentivar Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 tipper denne er solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentivar Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 hehe, så dato nå jeg *treg* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg