Mtfem Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 plutselig her om dagen hoppa det en katt midt i min mteck fanger... (i ca 70 km/t) = ikke bra ønsker å kjøpe ny fanger alt av interesse ønsker å kjøpe øyelokk... ønsker å kjøpe side skjørt...(m-teck) ønsker å kjøpe nyrer +dørhåndtak fører side med lås og nøkler... noen som vet om en fanger som er tilsvarende lik som en m-teck fanger (ny)?? jeg ringte bmw å hørte , de ville ha 4308,- for bare skjermen den skal lakkeres så samma åssen farge.... -91 modell 320i
Riefarn Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 Skal sjekke om jeg har dørhåntak med nøkkel i morgen... vet jeg har dørhåndtak (med hele mekanismen), bare sjekke om nøkkelen står i delebilen..
boost Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 vil ikkje ha ein Alpina front fanger da? mye tøffere enn m3:_ er vel 4 dørs du har? ellers hadde eg hatt skjørter til ein 2D e36
Riefarn Skrevet April 3, 2007 Skrevet April 3, 2007 Har dørhåndtak med låsesylinder og nøkkel om du er interessert...
Mtfem Skrevet April 4, 2007 Forfatter Skrevet April 4, 2007 Har dørhåndtak med låsesylinder og nøkkel om du er interessert... Fikk tak i en billig fra skraphandleren, skikkelig dritt å bytte
Riefarn Skrevet April 5, 2007 Skrevet April 5, 2007 Jeg veit, hehe har byttet ut alt i alle dørene mine selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå