Gå til innhold

S: Bmw 325i E30. **SOLGT** :(


vrtx
 Share

Anbefalte innlegg

Har hatt denne i en meget kort stund nå og vurderer å selge da jeg har andre biler som trenger omsorg. Denne er i veldig bra stand. Kjenner de 2 forrige eierne og vet at denne er blitt tatt godt hånd om. Km.stand er oppgitt til 270k men er gått cirka 200k da jeg vet at instrument er byttet. Innvendig er det Recaro stoler som kanskje har sett sine bedre dager men gode fordiom nytt OMP ratt og nav i fjor. Bilen er senket med Apex fjærer som ble montert på etter PKK. Overdimensjonert eksosanlegg i 3" hele veien med en potte, bråker ja men herlig lyd.

Bilen utenom taket ble nylakkert i fjor på karosseriveksted. Veldig pen i lakken, spesiell bil med sort panser, takluke og bagasjelokk. Bilen er ikke blitt røyket i.

Slenger med ett gammelt bilde av bilen fra i fjor tatt av forrige eier antaglivis. Årsavgift betalt og Eu.ok i år.

Bare å spørre hvis det er noe. Kan byttes i annen bmw utenom E34, E30, E28 osv. Gjerne en pen E36.

PICT0320.JPG

PICT0315.JPG

PICT0316.JPG

PICT0317.JPG

PICT0318.JPG

PICT0319.JPG

Bilen står på 14" alu med vinterdekk nå, følger med 15" MIM sommerfelger med sort senter.

Pris: SOLGT / innbytte mulig

Mvh. Espen. tlf: 47666579. epost: palmadera@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pris er 38.000,- da jeg har allerede svidd av mange tusen den lille stunda jeg har hatt den. Er en rustboble på taket etter ett steinsprang. Noe overflaterust i bagasjerommet etter en lekk spoiler som sto på bagasjeluka før som nå er fjernet, dette er noe av ingen betydning. Glemt å nevne at det er helt nye bremseklosser foran og bak og nye bremseslanger. EBC borra og slissa skiver forran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen vurderes solgt, har ikke så lyst å selge men ser ikke for meg at jeg kan ha den lengre pga. andre prosjekter.

PICT0320.JPG

PICT0315.JPG

PICT0316.JPG

PICT0317.JPG

PICT0318.JPG

PICT0319.JPG

Rustbobla på taket som jeg nevnte tidligere.

Bilen står på 14" alufelger med vinterdekk, følger med 4stk 15" MIM felger med sortlakkert senter som er det mest tidsriktige for bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...