Serpen Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 Som temaet sier sliter jeg virkelig med pusserne mine. Bilen det gjelder er en e36 97 mod. Problemet er at pusserne nesten lever sitt eget liv, etter jeg justerer de i riktig posisjon justerer de seg liksom litt etter litt feil eller bare stopper midt på vinduet. Prøvd å justere pusserne både med og uten tenning men får samme problemet da og Håper det er en enkel løsning jeg rett og slett ikke ser Takker og bukker for svar.
kabeldeigen Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 Heisann, når jeg justerte vindusviskerene på gamle e36 min gjorde jeg følgende.. 1. Tok av koppene på begge viskerene, slik at man kommer til mutteren under der. 2. Tok av begge viskerene. 3. Tok en interval visk, slik at viskermotor stopper nede på frontruten. Skrudde alt på plass igjen, fungerte utmerket for meg
Serpen Skrevet April 4, 2007 Forfatter Skrevet April 4, 2007 Feil med motor selvpark delen er deff ?. Den skal passe på at pusserne stopper nede? Kabeldeigen: Det var det jeg også gjorde men stopper midt på ruta da og Lurer på å justere de med makt ned men vet ikke om dette er spes lurt?
Captain Skrevet April 4, 2007 Skrevet April 4, 2007 Feil med motor selvpark delen er deff ?. Lurer på å justere de med makt ned men vet ikke om dette er spes lurt? Spesielt lurt er det nok ikke nei...
michaelfox Skrevet April 4, 2007 Skrevet April 4, 2007 hadde liknende problem med en e-34,og det løste seg ved sentrering av viskere, samt litt elektro spray ved viskermotor... På min e-36 kan viskerene bare reguleres av/på samt alle innst. med nøkkel i pos 2...med en gang jeg vrir om å starter bilen kan jeg ikke slå av igjen...
Sir Hofstad Skrevet April 4, 2007 Skrevet April 4, 2007 Sjekket at staget i mellom viskerne er korrekt innstilt?
michaelfox Skrevet April 5, 2007 Skrevet April 5, 2007 staget fremme med viskermotor? må prøve litt nå i påsken... bare hatt bilen i en mnd
Sir Hofstad Skrevet April 5, 2007 Skrevet April 5, 2007 Overføringstaget mellom viskerarmene ja. Blir fort som du beskrev hvis det står feil. Greit å hekte det av og kjøre pussermotor til den stopper, plassere den andre armen i rett posisjon og teste. Mulig du må prøve 2-3 ganger. Skulle ikke dette virke kan det være styringen til motor.
Quattrokiller Skrevet April 5, 2007 Skrevet April 5, 2007 Kanskje litt for enkelt men.... er ikke at mutterne til vindusviskerarmen ikke er dratt til nok? Siden de stopper i litt forskjellig posisjon tenkte jeg. Virker som de sklir litt i festet hvis du skjønner.
Serpen Skrevet April 5, 2007 Forfatter Skrevet April 5, 2007 Kanskje litt for enkelt men.... er ikke at mutterne til vindusviskerarmen ikke er dratt til nok? Siden de stopper i litt forskjellig posisjon tenkte jeg. Virker som de sklir litt i festet hvis du skjønner. Problemet er ikke viskerne men selve "hjulet" som drar pusserne rundt. De starter på midten og pusser faktisk hele ruten men stopper midt på Må nok la GS se på de neste uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå