Zeeks_Racing Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Lurer på om d er noen som har fått disse bimmers skiltholderene som man kan kjøpe på webshopen? bestilte og BETALTE disse for 2uker siden å har verken fått bekreftelse eller disse i posten? Eller er dette bare tull?` liker ikke kaste kr ut av vinduet lixom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 får de nok. jeg har fått mine i hvertfall. er seriøs han som selger de så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Gunnar har vel hatt en god del å gjøre i det siste, så derfor har han nok ikke fått ordnet dette ennå. Du får smøre deg med litt tålmodighet, så kommer de nok så fort han får tid til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet April 3, 2007 Forfatter Share Skrevet April 3, 2007 hehe ja de kommer nok sikkert Bare syns d var litt rart jeg ikke fikk noe mail eller no vettu, som e bekreftelse på en måte Men jeg smører meg med tålmodighet jeg vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 jeg bestilte mine for noen uker siden, og fikk de etter 5-6 dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Send en PM til Gunnar, så får du høre hvordan det ligger ann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Beklager at det har tatt tid. Har desverre ikke vært innom her på over en uke, men skiltplatene dine skal være sendt før påske en gang. Du bør ha fått de nå? Har desverre ikke forsendelsesdato tilgjengelig. Du skal også ha fått en bestillingsbekreftelse? Den skal ha kommet i det du bestilte. Jeg pleier ikke sende ut noen flere bekreftelser da neste steg er innregistrering av betaling og så få avgårde varene. Da pleier det ikke være så mange dager mellom innbetaling og forsendelse. 2 uker er mye mer enn normalt, men i blant vil det kunne skje, da døgnets 24 timer i perioder rett og slett ikke strekker til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå