tratten Skrevet April 3, 2007 Skrevet April 3, 2007 Noen som har tips/råd om vask av svart cab tak før impregnering:)?Trenger en vask etter og ligget nede ved bruk av hardtop hele vinteren. Kan vel ikke bruke hva som helst som kan misfarge svartfargen på taket... På forhånd takk=)
T Y racing Skrevet April 3, 2007 Skrevet April 3, 2007 autoglym har en 2 i 1 pakke der du får både vask og imprignering. fungerer bra det.
KennetG Skrevet April 3, 2007 Skrevet April 3, 2007 gs bildeler oxo har en pakke med pleiemiddel. rens og imprignering, 530 spenn. originalt bmw produkt. er å annbefale:)
bmw328 Skrevet April 16, 2007 Skrevet April 16, 2007 må taket impregeres etter jeg har tatt sånn rens?
iceguy Skrevet Juni 30, 2007 Skrevet Juni 30, 2007 Fortsetter her jeg.. Akkurat kjøpt e36 320 cab, så har jeg lite/null erfaringer med behandling av selve taket. Til vinteren har jeg hardtop som skal på, så da lurer jeg på om jeg skal impregnere taket før vinteren, eller skal det gjøres til våren? Evt. begge deler.
raynik Skrevet Juni 30, 2007 Skrevet Juni 30, 2007 orginal BMW vask og impregnering er helt perfekt... meget bra resuøltat.... før og etter vinteren er ett bra valg etter mine erfaringer... kan ikke få for mye impregnering......
iceguy Skrevet Juni 30, 2007 Skrevet Juni 30, 2007 Da får jeg rett og slett ringe gs og få det slengt ilag med de andre delene. Takk for kjapt svar forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå