MrCox Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Jeg har et forbasket leit problem med min -91 mod. 520i. Problemet kommer og går..., og det er sentrallåsen, luken og vindusviskerene som plutselig bli dødt. Hvilke sammenheng har desse?? Har hørt at det er to svarte bokser under baksetet som har noe med dette og gjøre. Men kan feilen ligge i en slik svart boks?? Eller er jeg helt på villspor??? Desse boksene ser ut som en videokassett. Men hvis noen har en liten peiling på hvor og hva jeg bør kikke etter, er jeg svært takknemlig !!!!!!!! For uten viskere her på vestlandet...., går bare ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Tror du må finne disse boksene og sjekke der ja. det ligger vel en under baksetet og en i motorrommet hvis jeg ikke tar helt feil og de er vel mindre enn en videokasett? Inni boksene skal det være en litt kraftig sikring/metallplate som det kan være dårlig kontakt eller brudd i. Det går forresten fint å kjøre uten vindusviskere på Vestlandet slik været har vært i det siste, bank i bordet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 sentrallår faktisk, hehe den var ny;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå