Johaboss Skrevet April 3, 2007 Skrevet April 3, 2007 Halla Bimmerfriker!! Har E36 318is-coupe. Komplett M3, 3,0 bakstilling vil bli montert i nær framtid. Sliter litt med en mellomaksling som ikke passer. Mellomaksling må splittes og settes sammen med annen bakdel.. Hvem bakdel må jeg bruke for å få riktig lengde og innfestning for M3-diff? 325,328? Noen som vet eller???... Noen som vil selge??? Håper på litt hjelp
muska Skrevet April 3, 2007 Skrevet April 3, 2007 Hei.. Har flere mellomaksler på lager så mulig jeg har en som passer.. Greiest om du kommer å ser selv.. Bor 45 min fra Oslo.. Ring gjerne 45456131.. Mvh Marianne
Platepratar Skrevet April 3, 2007 Skrevet April 3, 2007 Har akkurat montert bakstilling fra m3 3.0 på min 325. Eg måtte sveise mellomakselen, bruke den bakerste delen fra m3 mellomakselen og sveisa sammen med min 325 mellomaksel. Bare pass på at du bruker noen som kan sveise mellomaksel hvis du skal gjennomføre det. Det gjorde ikke eg så etter prøveturen så var det bare å demontere og sende mellomakselen til avbalansering. Brukte GKN i Oslo til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå