Gå til innhold

Hvordan koble et Pioneer TS-W2504SPL element til 2ohm?


Anbefalte innlegg

takk=)

Da tror jeg det må være strømmen til forsterkeren som er årsaken til at jeg ikke får vridd på litt guffe.. er 2x30A sikringer og den er brokoblet og kjører 2ohm.

Hva er et bra jordingspunkt i e36'n? jeg bruker ene bolten på låsen til bakluka..tror den var dårlig butikk..=\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk=)

Da tror jeg det må være strømmen til forsterkeren som er årsaken til at jeg ikke får vridd på litt guffe.. er 2x30A sikringer og den er brokoblet og kjører 2ohm.

Hva er et bra jordingspunkt i e36'n? jeg bruker ene bolten på låsen til bakluka..tror den var dårlig butikk..=\

Ja det var ikke særlig bra jordingspunkt. Jeg brukte å ha jording i hjulbrønnen på min E36. Er det stor forsterker du har? Virker som forsterkern "kutter" Da må den være for liten eller ikke tåler så lav impedanse. Mange forsterkere som sliter med 2 ohm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den skal være på rundt 6-700watt i 2ohm.. må se om jeg ikke finner noe annet jordings punkt. tror faktisk at det er null jording der den kabelen er nå, får kjøre bort til verkstedet å sjekke om jeg finner noe bedre å feste i;) takk for hjelpa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nok den blir for liten jeg også den jeg har.. men har en ny en på vei, håper bare den fungerer bra;P

EarthQuake T2000WD/1 Digital Mono

http://www.earthquakesound.com/tnt.htm

Står oppgitt til bra effekt så burde klare å drive den sub'n jeg har.

Lurer på om kassen også er litt for liten til å få det virkelige trykket som den subben klarer å gi..får kjøpe en til å bygge en reflex kasse isteden for lukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...