Stian Børresen Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Hvordan skal dette kobles for at elementet skal være i 2ohm? Sånn det er nå så står +/+ til + på forsterker og -/- til minus på forsterker. Er dette rett? Det er et dobbelspole element. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 ja det er rett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet April 3, 2007 Forfatter Share Skrevet April 3, 2007 takk=) Da tror jeg det må være strømmen til forsterkeren som er årsaken til at jeg ikke får vridd på litt guffe.. er 2x30A sikringer og den er brokoblet og kjører 2ohm. Hva er et bra jordingspunkt i e36'n? jeg bruker ene bolten på låsen til bakluka..tror den var dårlig butikk..=\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 takk=)Da tror jeg det må være strømmen til forsterkeren som er årsaken til at jeg ikke får vridd på litt guffe.. er 2x30A sikringer og den er brokoblet og kjører 2ohm. Hva er et bra jordingspunkt i e36'n? jeg bruker ene bolten på låsen til bakluka..tror den var dårlig butikk..=\ Ja det var ikke særlig bra jordingspunkt. Jeg brukte å ha jording i hjulbrønnen på min E36. Er det stor forsterker du har? Virker som forsterkern "kutter" Da må den være for liten eller ikke tåler så lav impedanse. Mange forsterkere som sliter med 2 ohm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet April 3, 2007 Forfatter Share Skrevet April 3, 2007 den skal være på rundt 6-700watt i 2ohm.. må se om jeg ikke finner noe annet jordings punkt. tror faktisk at det er null jording der den kabelen er nå, får kjøre bort til verkstedet å sjekke om jeg finner noe bedre å feste i;) takk for hjelpa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 hehe, no problem, men null jording var jo nesten ille! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 min forsterker er jorda i en bolt til setebelte i midten bak. funker greit det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet April 5, 2007 Forfatter Share Skrevet April 5, 2007 tror det er der jeg må hente min også, har prøvd batteriet å alt nå..blir for lite:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 tror det er der jeg må hente min også, har prøvd batteriet å alt nå..blir for lite:P Holder enda en knapp på for liten forsterker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet April 5, 2007 Forfatter Share Skrevet April 5, 2007 tror nok den blir for liten jeg også den jeg har.. men har en ny en på vei, håper bare den fungerer bra;P EarthQuake T2000WD/1 Digital Mono http://www.earthquakesound.com/tnt.htm Står oppgitt til bra effekt så burde klare å drive den sub'n jeg har. Lurer på om kassen også er litt for liten til å få det virkelige trykket som den subben klarer å gi..får kjøpe en til å bygge en reflex kasse isteden for lukket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå