Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bortsett fra at klarlakken flakker lett av de viss en får et sår i de...ellers så er det sterke felger:)

Skrevet

Jeg har slike felge på min E30, og kvaliteten på BBS er det ikke noe å klage på! Har heller ikke hørt att det skal være noe problem med klarlakken på de.

Skrevet

Det satt slike felger på min E30 når jeg kjøpte den, solgte de til en her på forumet. Fine felger, men de var litt kjedelig på M3'n pga at det ikke er noe kant på de.

Skrevet

Jeg har to sett med RX felger og har heller ikke merket noe til klarlakk som flasser. Kvaliteten er meget bra og det eneste negative jeg kommer på er at de ser litt små ut i størrelsen sammenlignet med mange andre felger, noe som sikkert kommer av at de er kraftig bygd og nesten uten kant.

Skrevet

Har selv 18" BBS RX II på min E39, som vel er ganske like BBS RX bare at de er skrudde, og er veldig fornøyd med de. Har ikke noe å klage på kvalitetsmessig i hvertfall. Synes de kler E39 bra, og fått veldig positive kommentarer på det.

Det eneste er at 17" felger IKKE ser stort ut i det hele tatt på en E39...

Skrevet
takk for infoen folkens :D Men det ser litt stussligt ut på ein e39... :whatever:

Blir fine som vinterhjul :wink:

hehe.. du sier noe der :wink: men blir vell prioritert andre ting før felgane :weirdwalkingthing:

Skrevet

Joa, gode felger det. Fine å sjå på :wink:

Eg hadde sånne på bilen for to år siden, men eg klarde å få alle 4 felgene til å bli ovale, uten om at eg heilt kunne skjønne korleis eg hadde klart det. Kjenner og ein an ein som klarde å få kast i felgane sine..

Sjølv har eg høyrt at RX skal vera litt mjuke, men ikkj veit eg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...