Bmwgutt Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Skal ha KW coilover sett til bilen min, noen som vet om noen norske firmaer som selger det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 www.protrim.no selger KW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet April 4, 2007 Forfatter Share Skrevet April 4, 2007 www.protrim.no selger KW Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet April 4, 2007 Forfatter Share Skrevet April 4, 2007 Fint om noen vet om flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 www.norskbildelsenter.no skal ha til de fleste biltyper sies det i reklamen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 http://www.styling-tech.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 styling tech? finner bare supersport der inne jeg men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Send en mail med forespørsel..Styling Tech skaffer alt fra Riegerkatalogen, deriblant KW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grasatfahrer Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 @ Bmwgutt .. Skal du ha noe fra KW ut over det standariserte sortimentet må du ta kontakt med Kw motorsport. Jeg har handlet med de før på et custom 2-veis justerbart coiloversett. Send meg en Pm så kan du få Kontakt info til han som jeg og flere i Norge har brukt på Kw understell. Variant 3 er vel det største i standardsortimenetet tenker jeg Men som sagt er det snakk om coilovere rett ut av katalogen henviser de nok til Norsk bildelesenter som er offisiell importør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars O Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 KW har i 2007 kommet med et nytt sett, Clubsport, som er mer beregnet på banekjøring enn variant 3. Leveres til de fleste 3-serie(ikke E30 og E46 Compact), samt Z3 og Z4. Ikke så veldig mye dyrere enn v3. Hvis man vil gå helt ut, kan man gå for KW Competition, men de tror jeg ikke er TUV-godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 Jeg er ute etter KW v3 og m3 understell til e30. Noen som kan hjelpe meg litt med å få tak i dette? send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grasatfahrer Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 KW har i 2007 kommet med et nytt sett, Clubsport, som er mer beregnet på banekjøring enn variant 3. Leveres til de fleste 3-serie(ikke E30 og E46 Compact), samt Z3 og Z4. Ikke så veldig mye dyrere enn v3. Hvis man vil gå helt ut, kan man gå for KW Competition, men de tror jeg ikke er TUV-godkjent. Jeg har Kw competition og de er Tuv godkjente . De kjøpes direkte fra Kw motorsport avdelingen. @ Bmw gutt http://www.norskbildelsenter.no/ er offisiel importør for Kw og skulle skaffe det meste fra katalogen . Skal du ha noe fra Motorsport avdelingen eller spesielt satt opp til deg og din bil så sender du en mail til Kw automotive i Tyskland http://www.kwautomotive.de/content/kontakt/allgemein.html Værre er det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 ring gutta på www.streetdesign.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars O Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Jeg har Kw competition og de er Tuv godkjente . De kjøpes direkte fra Kw motorsport avdelingen. Takk, da vet jeg det også. Da er det jo mulig å bytte til dette på sikt når bilen skal trimmes mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå