Gå til innhold

Hvor selges KW?

Bmwgutt
 Share

Anbefalte innlegg

@ Bmwgutt ..

Skal du ha noe fra KW ut over det standariserte sortimentet må du ta kontakt med Kw motorsport.

Jeg har handlet med de før på et custom 2-veis justerbart coiloversett.

Send meg en Pm så kan du få Kontakt info til han som jeg og flere i Norge har brukt på Kw understell.

Variant 3 er vel det største i standardsortimenetet tenker jeg ;)

Men som sagt er det snakk om coilovere rett ut av katalogen henviser de nok til Norsk bildelesenter som er offisiell importør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KW har i 2007 kommet med et nytt sett, Clubsport, som er mer beregnet på banekjøring enn variant 3. Leveres til de fleste 3-serie(ikke E30 og E46 Compact), samt Z3 og Z4. Ikke så veldig mye dyrere enn v3.

Hvis man vil gå helt ut, kan man gå for KW Competition, men de tror jeg ikke er TUV-godkjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KW har i 2007 kommet med et nytt sett, Clubsport, som er mer beregnet på banekjøring enn variant 3. Leveres til de fleste 3-serie(ikke E30 og E46 Compact), samt Z3 og Z4. Ikke så veldig mye dyrere enn v3.

Hvis man vil gå helt ut, kan man gå for KW Competition, men de tror jeg ikke er TUV-godkjent.

Jeg har Kw competition og de er Tuv godkjente . De kjøpes direkte fra Kw motorsport avdelingen.

@ Bmw gutt http://www.norskbildelsenter.no/ er offisiel importør for Kw og skulle skaffe det meste fra katalogen . Skal du ha noe fra Motorsport avdelingen eller spesielt satt opp til deg og din bil så sender du en mail til Kw automotive i Tyskland http://www.kwautomotive.de/content/kontakt/allgemein.html

Værre er det ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...