Gå til innhold

trenger hjelp med hvor jeg skal legge kablene i E36


Anbefalte innlegg

Har en 318i 91 modell som jeg skal ha en subkasse i.

Har kjøpt kassen, forsterker og alle ledningene, men vet ikke hvor jeg skal legge alle kablene. Broren min hjelper til, men vi fikk ikke av dørlistene, hvis de skal ligge der. Ellers så vi at det var plass under setene og mattene, men vet ikke hvor det fører henn. Noen som vet hvordan man får av listene?

Går heller ikke ann å legge ned setene bak, og det er jo stålplater å sånt der, så vi lurte på om vi skulle legge kablene samme sted som de ligger til bremsene bak osv.

Noen som har noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare dra i listene så kommer de. Det er vel 5 klips pr list. Prøv å dra de rett opp ellers kan klipsfestene knekke.

Når du har lagt ledningene helt bak til baksetet kan du ta av hele setet. Da vil du se en kabelføring oppe på førersiden bak setet. Der kan du lage et lite snitt og trykke kablene gjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dørlistene

Har prøvd å dra de rett opp, men de sitter veldig godt fast da.

Men det går jo ann å skyve de fram og tilbake ett par cm,

så skjønner ikke helt hvordan de er festet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har for ikke så lenge siden trukket kabler slik du skal nå, va min første gang da. men jeg la vertfall strømkablene under høyre sete lengst til høyre, og signalkablene i midkonsollen rett under trekket, hos meg var det faktisk et hull i stoffet bak så de kom rett opp til spilleren :)

Her har du det jeg holder på med foresten: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=46234

Sliter nå med og få strøm på den ene forsterkeren :S

Mats Lende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...