NeonMuffler Skrevet April 4, 2007 Skrevet April 4, 2007 hei! selger unna endel deler til e30 facelift! masse lister tanklokk lykter foran 325 calippere gammel girkule luftkanal til bremser blinklys fangere dørsider indre hjulbuer foran skilt plate bak midtkonsoll speil - solgt nyrer emblem - solgt original liten frontleppe dørterskel plastikk +++ kom med bud! bilder:
Bmw-Racer Skrevet April 4, 2007 Skrevet April 4, 2007 Har du listene på dørene å skjermene i helsort(2 d)Har du hanskeromet??
NeonMuffler Skrevet April 4, 2007 Forfatter Skrevet April 4, 2007 tror jeg har alle listene rudnt om:) hanskerommet skal jeg nok finne
Bmw-Racer Skrevet April 4, 2007 Skrevet April 4, 2007 Pris på listene???Hanskromet er en kammerat av meg som trenger,men nå veit jeg at du har.
NeonMuffler Skrevet April 4, 2007 Forfatter Skrevet April 4, 2007 aner ikke pris på listene, bud?? sjekker i morra at jeg har alle listene:) hanskerom har jeg ikke alikevel, det var revet i stykker
NeonMuffler Skrevet April 5, 2007 Forfatter Skrevet April 5, 2007 Pris på listene???Hanskromet er en kammerat av meg som trenger,men nå veit jeg at du har. mangler den ene lista som skal på en av bakskjermene. alle listene er hel-sorte. du kan få de listene jeg har for 200kr
NeonMuffler Skrevet April 5, 2007 Forfatter Skrevet April 5, 2007 Pris på listene???Hanskromet er en kammerat av meg som trenger,men nå veit jeg at du har. mangler den ene lista som skal på en av bakskjermene. alle listene er hel-sorte. du kan få de listene jeg har for 200kr obs, du trenger noen clips, da noen er ødelagt
Bjarte87 Skrevet April 5, 2007 Skrevet April 5, 2007 Eg snakket med deg tidligere om noen deler. Intresert i frontlippa m lister, 325 kalippere og kor eksakt skal disse luftkanalene til bremsene vere? Mvh Bjarte B. Åberge
NeonMuffler Skrevet April 5, 2007 Forfatter Skrevet April 5, 2007 hva mener du Bmw-Racer? det jeg selger er luftekanaler til bremsene... @Bjarte87, PM
ajsandberg Skrevet April 6, 2007 Skrevet April 6, 2007 har du nedrefrontplate/støtfanger etc? skal bygge om min til facelift.. så jeg trenger det sårt
Bmw-Racer Skrevet April 6, 2007 Skrevet April 6, 2007 kor eksakt skal disse luftkanalene til bremsene vere? Mvh Bjarte B. Åberge Var for å vise hvor luftekanalene skulle være
NeonMuffler Skrevet April 6, 2007 Forfatter Skrevet April 6, 2007 har du nedrefrontplate/støtfanger etc? skal bygge om min til facelift.. så jeg trenger det sårt nei beklager, den var ødelagt. @Bmw-Racer; PM
Marinen Skrevet April 7, 2007 Skrevet April 7, 2007 Er interresert i fangerne, lister og noe annet, sender du meg mailadressen tlf.nr ditt. Mvh roy-ni3@online.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå