tommy8888 Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 jeg far fådd et motorproblem. det sjedde helt pluttselig. Først bynte bilen å rykke/fjuske. så kom lyset for motorstyringen på.da gikk bilen bare på ca halv effekt. da jeg skulle parkere ruset denn seg opp på 2500omd å det ble øyere omd. skiftet da diselfilter for det skulle vert gjort for lenge siden uansett.. startet bilen etterpå å det var ikke noe forskjell.?????.. takker for alle innspill...haster!!! bilen er 92mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy8888 Skrevet April 5, 2007 Forfatter Share Skrevet April 5, 2007 Hjelp........!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Lader den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Det kan ta ganske mange forsøk før du har diesel helt frem til dysene, men du kan prøve å lufte dysene først. Tror ikke de dysene er selvluftende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 dei er selvluftene jo.Er vell denne motoren som står i omega 2,5 td og eller? Der er di iallefall selvluftene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy8888 Skrevet April 7, 2007 Forfatter Share Skrevet April 7, 2007 men skall motoren ruse seg opp når den får førr lite disel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Forsøkt å lufte dysene for å se om det kommer diesel der? Luftes ved å skru opp dysene litt mens en annen vrir på startern. Skru igjen dysene mens motoren enda går på startern. Skader ikke å prøve. Geländewagen min skal også være selvluftende, men det gikk mye bedre når jeg lufta den manuellt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy8888 Skrevet April 7, 2007 Forfatter Share Skrevet April 7, 2007 ska prøve... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Si fra åssen resultat det blir av det da. Et tips er å ha startkabler fra en annen bil som går koblet til, slik at du ikke kjører bateriet helt tomt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy8888 Skrevet April 8, 2007 Forfatter Share Skrevet April 8, 2007 da har jeg prøvd å lufte dysene manuelt. Men problemet er denn samme. Har pratet litt med folk jeg kjenner å flestparten mener att det kan være føleren på eksosen som kan være årsaken. Lamba eller hva det nå het??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå