Tom-Erik ///M5 Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 hei, noen som har en kjapp guide på hvordan jeg skal få av bæreboren på en e36? har skrudd løs mye, men må man løsne i foringer også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 bærearm må du løsne i navet, i traversen og i foring i bakkant. totalt 4 muttre. På navet slår du bare vel og lenge med en hammer rundt festet, eller benytterspesielverktøy. Traversfestet kan være litt vrient å få av men forsøk deg frem med brekkjern hammer og banning så funker det tilslutt. Biltema har noe verktøy men det knakk på første forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Prøv en sånn, funker bra koster lite. http://www.bilextra.no/?ItemId=3611 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 får håpe den på bilextra er bedre enn den på biltema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 får håpe den på bilextra er bedre enn den på biltema Den er relativt myk, men den gjorde jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet April 4, 2007 Forfatter Share Skrevet April 4, 2007 takk for svar;) tenkte meg at det måtte bankes litt, men er litt forsiktig i starten, da jeg ikke hvet helt hva jeg gjør:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå