Ole@Automote Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Jeg trenger transport av en gearkasse fra vestfold til sør-trøndelag. Område Berkåk - Meldal eller Trondheim spiller egentlig ikke så stor rolle så lenge jeg får den til Sør-trøndelag. Noen som vet om noen som kunne ha tatt med seg en Gear kasse til en Mazda GTX? fra Vestfold til sør-trøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 5, 2007 Forfatter Share Skrevet April 5, 2007 homp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Jeg er på påskeferie i Stavern (helt sør i Vestfold) og skal hjem til Trondheim på søndag, kunne sikkert tatt den med da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 5, 2007 Forfatter Share Skrevet April 5, 2007 Hvis du hadde hatt plass til den så hadde det vært helt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Er ganske sikker på at jeg skal ha plass til den ja, uten at jeg vet hvor stor et GTX kasse er, men jeg regner ikke med at den er gigantisk. Er det med fordelingskasse, eller er det kun girkassa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 5, 2007 Forfatter Share Skrevet April 5, 2007 Er med fordelingskasse ja, men den er ikke stor fordi tror ikke den er større enn ei BMW kasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Regner med at det skal gå bra. Drar som sagt på søndag ettermiddag og regner med å være i Trondheim på natta en gang. Du kan jo ringe meg, 994 36 112. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 Takker for responsen E-Evjen men han som selger Gear kassen får ikke sjekka kontoen sin før mandag og da ville han ikke gi fra seg gearkassen før da, så jeg må få tak i transport litt seinere i uka Sånn er det når det påske og hellig dag:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Kan ikke du sende han et skjermbilde av den overførte transaksjonen? Dvs, at det har gått ut fra kontoen din via nettbank? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 Han hadde vist blitt svindla mange ganger sa han. Så det blir vell til att jeg kjører meg en tur eller får noen andre til å stikke innom og gi han pengene kontant Vanskelig å oppdrive gearkasse til Mazda GTX. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Takker for responsen E-Evjen men han som selger Gear kassen får ikke sjekka kontoen sin før mandag og da ville han ikke gi fra seg gearkassen før da, så jeg må få tak i transport litt seinere i uka Sånn er det når det påske og hellig dag:( Den er god. Du får alikevel si ifra hvis det ordner seg så kan jeg ta den med søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 Det skal jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå