Halvor89 Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Ja, som sagt. Jeg er på jakt etter en e30 med registreringsnummeret JC73xxx. Jeg sladder siste del av reg nummeret for sikkerhets skyld. Men hvertfall. Jeg så denne BMWen på Hedmark på vei mot Trysil i helga så lurer på om den kan gå i området der. Kan vedkommende som evt eier bilen eller kjenner vedkommende kontakte meg. Jeg er meget interessert i å prate med vedkommende siden familien var blant de første som eide den. MVH Xzi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet April 5, 2007 Forfatter Share Skrevet April 5, 2007 Ingen som veit ? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 Når vi hadde den var den ganske lysegrønn aktig metallic. Jeg så ikke helt fargen på den nå i og med at den var ganske møkkete men så ut som en litt mørkere farge.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Du får adressen på BT, hvis du ringer dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Det går ihvertfall en plant green metallic e30 325i her i traktene.Den har hatt noen eiere her i elverum.Ble kjøpt fra trondheim før den kom til elverum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 Vi bodde i Trondheim når vi hadde den Var litt grøvre lyd i den nå pluss at den hadde doble potter. Vi hadde bare enkle og da var den en 320i så jeg mistenker motorbytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Da stemmer det nok bra siden denne er ombygd det siste året.Den har hatt 4 eiere i Elverum etter hva jeg vet.Begynner å bli ganske shabby her og der etter mange år med mer eller mindre hard bruk.Har vel snart gått,hvis den ikke har passert 400k km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet April 7, 2007 Forfatter Share Skrevet April 7, 2007 Ja, den hadde jo gått 155 000km når vi solgte den i 95 eller når det var så men ingen her som har kontakt med han som har den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Som nevnt oppover i tråden: Har du skiltnummeret, ring BT, eller møt opp ved skranken for den saks skyld. Spør så om du kan få personopplysninger på eier av XX XXXX fordi du er en evt. kjøper av bilen. Eller noe i den duren. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Eller rett og slett si et noen så han lage en kjøpesenter bulk, på din. Får adressen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 du trenger ikke oppgi grunnn for å få personopplysingene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet April 7, 2007 Forfatter Share Skrevet April 7, 2007 Har navn. Men finner ikkeno nummer =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå