Padi Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Hei Jeg lurer på en ting. Hvorfor havner PM'en jeg svarte på i utboks mappa.Skal den ikke inn i sendte meldinger etter at den er sendt. Er denne meldingen sendt så lenge den ligger i utboksen. Jeg svarte på en melding i går og den ligger enda i utboksen.Jeg prøvde og svare en gang til men meldingen la seg i utboksen.Hvis jeg har skjønt dette rett ligger den å venter på å bli sendt... Hvorfor det ???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 De ligger i utboksen til mottaker har lest den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet April 5, 2007 Forfatter Share Skrevet April 5, 2007 ååå Kjempe Tusen takk for svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Hehe, jeg o lurte på dette. Det ligger en PM i utboksen min til deg PADI. Hvis du ikke får den, så gi beskjed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 Hehe, jeg o lurte på dette.Det ligger en PM i utboksen min til deg PADI. Hvis du ikke får den, så gi beskjed He He skal ikke være lett nei hehe. Jepp eg har fått PM av deg nå BMWPower.Den e vel vekke av utboksen din nå vel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå