siggur Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 På min 520i 1990 får jeg ikke spyleveska på ruta. Alt var i det skjønneste orden helt til jeg gikk tom for spyleveske. Jeg fyllte på og det kom ikke en dråpe. Nå har jeg hatt av tanken og det har ikke satt seg noe skit noe steder. Spylemotoren fungerer helt som den skal. Jeg tok av slangen som gikk inn på den og satte den i en kopp og den pumpa vann som bare det. Når jeg setter på igjen slangen og kjører spylemotoren skjer det ingen verdens ting og spyleveska blir heller ikke borte. Kan det være luft eller noe i systemet? Evt. noen som har peiling på hvordan jeg får fjernet det? Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Har du sjekket dysene? Prøv å stikk de opp med en nål e.l. evt blås de rene med lufttrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelfox Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 e-34: (89mod) jeg byttet til nye slanger helt frem til dysene,brukte faktisk silicon slanger fra rc-bil demonterte dysene og brukte luft for å blåse de rene...nål finn ting å ha. gikk veldig fint...bare blåse luft helt frem til dysene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Jeg hadde tett dyse. Blåste den opp, men den tettet seg igjen etter en stund. Da kjøpte jeg en ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siggur Skrevet April 15, 2007 Forfatter Share Skrevet April 15, 2007 fikk blåst opp to av 4 jeg, men det holdt i 10 sek. med spyling. Da var de tette igjen. Er nok på tide med utskiftning da skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 kan være mye groms i tanken også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Tok mine av og stakk de opp med en nål som akkurat gikk inn, så la jeg de litt i varmt vann med såpe så dritten løste seg litt, skylte de og stakk opp med nåla før jeg satt de på igjen. Gjorde dette rett før påske, da var de helt tette og kjørte sikkert 200 mil over fjellet osv i påska og de fungerer som nye fortsatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå