snurresprett Skrevet April 5, 2007 Skrevet April 5, 2007 Grunnet at denne ikke passet min 91mod 325, så trenger ikke eg den. Bud fra kr 200 + frakt kr 20,- edit. budvinner svarer ikke på PM så bare å by på nytt. tar i mot skambud, men betyr ikke at eg selger for slikt og ingenting heller;)
snurresprett Skrevet April 6, 2007 Forfatter Skrevet April 6, 2007 Den forlenger girstanga i underkant og gir dermed kortere vandring. Enden av girstanga skal inn i sporet der skruen står og så skal skruen skruest inn. Det andre hullet er til overføringen. Problemet med meg var at det tok i mellomakslingen
snurresprett Skrevet April 7, 2007 Forfatter Skrevet April 7, 2007 bud mottat, om ingen bedre innen i søndag 23.59 så er den solgt
snurresprett Skrevet April 8, 2007 Forfatter Skrevet April 8, 2007 det er samme prinsippet ja. Det er også mulig å kombinere denne med en shortshift gearstang for enda kortere vandring.
Søreng Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 hvordan er det å koble til denne da? hvordan er dette i kvalitet i forhold til vanlig short shift?
snurresprett Skrevet April 13, 2007 Forfatter Skrevet April 13, 2007 da budvinner ikke svarer på Pm så tar eg den oppigjen.. "søreng" Monteringa er rimlig enkel, må under bilen. men som sagt gjikk den i mellomakslingen med meg:/ Det skal vær samme kvalitet på følelsen, og når det blir brukt i tilleg til shortshiftstang så skal det gå fint med kun denne. Nye bud taest imot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå