snurresprett Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Har liggende 1sett Powerflex Traversforing E36 PFR5-3607 De her ble feilbestilt i vår grunnet rot, da eg skulle ha de i den andre posisjonen. Fikk aldri sommlet meg til å sende tilbake, og siden de bare ligger og sammler støv er det likegreit å få de bort. kvittering fra GS bildeler medfølger EDIT: Det viser seg ved nærmere titt at midt hylsene har for stor indre diameter i forhold til bolten, tviler på det skal vær slik. Så her må kjøper få dreid 2 nye selv. 07.04. BUD fra 100,- + frakt!!! kvitteringen er på 800 og noe med frakt så mulig å spare litt peng om du får dreid to hylser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne320 Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 kan gi deg 300kr ink frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 Bud notert om ingen bedre innen Lørdag 16.00 så er de dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne320 Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 oki:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 325,- budt... fremre eller bakre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet April 7, 2007 Forfatter Share Skrevet April 7, 2007 du spør egentlig godt, for det var her eg bommet når eg bestilte, men mener å hugse at eg skulle ha bakre og da blir dette her fremmre: det så står på pakken er vertfall: PFR5-3607 BMW E36 Rear Beam Mounting Bush Front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet April 7, 2007 Forfatter Share Skrevet April 7, 2007 EDIT: Det viser seg ved nærmere titt at midt hylsene har for stor indre diameter i forhold til bolten, tviler på det skal vær slik. Så her må kjøper få dreid 2 nye selv. 07.04. BUD fra 100,- + frakt!!! kvitteringen er på 800 og noe med frakt så mulig å spare litt peng om du får dreid to hylser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 200 ink frakt da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet April 7, 2007 Forfatter Share Skrevet April 7, 2007 da setter eg fristen til i morgen kl 16.00 "rogern" har høyste bud ta bud i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne320 Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 250 ink frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet April 8, 2007 Forfatter Share Skrevet April 8, 2007 PM sendt "bjarne320" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå