Captain Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Får ikke av koppen som sitter over hjulmutrene på vinterfelgene mine...hadde tenkt og legge om til sommer idag, men neida... Mener å huske at felgene er av typen ASA, kjøpt på Sharif for noen mnd siden, hvor koppen er festet med en skrue. Problemet er at for å kunne skru ut skruen trenger jeg en 5-kantet "umbraco"-nøkkel....hva er dette for en idiotisk (ja, den er idiotisk) løsning? Skulle jeg ha fått med en "nøkkel" til å skru den opp når jeg kjøpte de? Eller er det meningen at jeg må opp til Sharif hver gang jeg skal legge om dekk? På forhånd takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Rart om du ikke fikk med nøkkelen når du kjøpe felga, hvis ikke må du stikke innom Sharif. Verre for andre å komme til hjulboltene med en slik løsning da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet April 5, 2007 Forfatter Share Skrevet April 5, 2007 Fikk ikke med noe nei, felgene er nesten nye, ikke lenge siden jeg kjøpte de, så hadde husket om det fulgte med. Skal ta en tur innom der neste dag de holder åpent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Problemet er ikke større en at du kan reise å kjøpe et sett umbrako nøkler for en billig peng da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Problemet er ikke større en at du kan reise å kjøpe et sett umbrako nøkler for en billig peng da problemet her er jo at det er en 5-kantet umbracolignende nøkkel sist jeg sjekket, har umbraco 6 kanter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet April 5, 2007 Forfatter Share Skrevet April 5, 2007 Stemmer det, nøkkelordet er "umbraco", ikke umbraco, hehe. Skal ta en tur innom sharif på lørdag, hvis jeg ikke har fått ordnet det før den tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet April 7, 2007 Forfatter Share Skrevet April 7, 2007 Problemet er løst...hvis noen andre opplever samme problem, pm meg gjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå