albjorkl Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 kunne det vært fett? noen som har bilder av hvitlakkerte brock b1 felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Ser litt hvit ut på det bilde her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet April 5, 2007 Forfatter Share Skrevet April 5, 2007 hmmm tenker på å få mine pulverlakkert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 OT: digger touringen din, Ivanrogov Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Rååe felger ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Takk, ser bedre ut med nye svarte baklykter da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Tror e har et bilde av en svart E36 med hvite Brock B1 en plass....ska sjå om e finn det på pc`n min! såg ganske heftig ut på den ihvertfall....va inne på tanken sjøl fant ikkje nokka bilde av E30 med hvite B1 når e dreiv å sjekka det opp ihvertfall, så sikkert ikkje så mange som har det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Finner dessverr ikkje igjen bilde....har sikkert blitt sletta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 kunne det vært fett? noen som har bilder av hvitlakkerte brock b1 felger? Jeg kan Photoshoppe det for deg hvis du gir meg noen gode bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.T Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 kunne det vært fett? noen som har bilder av hvitlakkerte brock b1 felger? Jeg har! Er e36 da men. Men er dårlig på data og får ikke opp bildet. Viss jeg får din msn kan jeg sende deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet April 11, 2007 Forfatter Share Skrevet April 11, 2007 kunne det vært fett? noen som har bilder av hvitlakkerte brock b1 felger? Jeg har! Er e36 da men. Men er dårlig på data og får ikke opp bildet. Viss jeg får din msn kan jeg sende deg aleks_ok2k@hotmail.com ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet April 11, 2007 Forfatter Share Skrevet April 11, 2007 kunne det vært fett? noen som har bilder av hvitlakkerte brock b1 felger? Jeg kan Photoshoppe det for deg hvis du gir meg noen gode bilder du kan jo legge meg til på msn? så kan jeg sende deg? aleks_ok2k@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Du er lagt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.T Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 kunne det vært fett? noen som har bilder av hvitlakkerte brock b1 felger? Jeg har! Er e36 da men. Men er dårlig på data og får ikke opp bildet. Viss jeg får din msn kan jeg sende deg aleks_ok2k@hotmail.com ... Da er du lagret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Fikk desverre ikke så lang tid til å plundre med felgene. Men her er et utkast: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå