Gå til innhold

Må jeg bytte ledningsnett?

325-turbo-charged
 Share

Anbefalte innlegg

Ledningsnettet til motoren og hjernen(325i) er i boks, men må jeg skifte ut ledningsnettet som er i bilen også? (det som går fra sikringene og inn i bilen?) Bruker motor ledningnsnettet og hjernen til 325i motoren, men ledningsnettet i bilen er ennå 320i. alle lys og annet elektrisk fungerer men når jeg skal starte motoren skjer ingenting. Er det bare jeg som har glømt å koble til noe eller er det pga at ledningsnettet i bilen må skiftes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke skifte annet enn ledningsnett frem til hjernen.

Men er litt usikker på om alle pluggene i den store kontakten i motorrommet er like fra 86-89.. så kan være noe der...

Har du gnist på pluggene?

Kan være bare en bagatell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du 325 girkasse da? Du får ikke start viss du bruker 320 kassen, for den har ikke hull til halgiverne på girkassen.

så sant, så sant... om du ikke har 325 kasse, så er det mulig å kutte til 320 kassa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde jeg vært deg hadde jeg brukt ledningsnettet fra 320 motoren m alt som hører til. er bare og få tak i en trimchip til 325 eller en std chip til 2,5 88+mod og sette inn. dette funker helt fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Eg har ein 86 mod 325i motor, som e tepassa ein 1990mod 320i liggande..

Eg har ikkje sitt så nøye på motoren, men eg trur det e brukt 320i ledningsnett og hjerne på an..

Viss du e interesserte kan du komma å sjå koss det e kopla :wink:

Send meg ein PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...