tool-nes Skrevet April 5, 2007 Skrevet April 5, 2007 noen som har en bensinpumpe til bmw 320 '89 modell? pumpa står i tanken, kommer til fra under baksete.. er det noen som har så si ifra..
børge Skrevet April 5, 2007 Skrevet April 5, 2007 vis dette e ein 320 e30 så e ikke pumpa i tanken... ligger rett foran bakhjulet på førersida... har ein liggende æ...
tool-nes Skrevet April 6, 2007 Forfatter Skrevet April 6, 2007 har plukka ut den som står der.. tok den ut under baksete.. eller er det noe helt annet jeg har plukket ut? er rimelig sikker på at det er bensinpumpa.. høyre side under baksete
tool-nes Skrevet April 6, 2007 Forfatter Skrevet April 6, 2007 nei ikke på denna, her sitter tankmåleren inni huset til bensinpumpa på en måte, også sitter selve pumpa utenfor der... det er helt sikkert for jeg har tatt den ut og det er ei pumpe... mulig det er forskjell fra modell til modell
bmwhans Skrevet April 6, 2007 Skrevet April 6, 2007 jeg har i alle fall en bensinpumpe... aner ikke hvor denne har liggi, en at det er til en 320 e30 vet jeg. 87 modell eller noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå