skjonger Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 hvor finner man best utvalg og de tøffeste stylings kitta (side front og hekk skjørt) til en e34? og vist du fikk velge? hva hadde DU valgt? Alle tips og svar motas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 www.schmiedmann.com , www.koed.dk , www.gsbildeler.no , www.streetdesign.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 er mye å velge i, har selv valgt E39 M5 look front, Nye typen Rieger skjørter og Seidel bakfanger... er ikke helt fornøyd med valg av fanger bak.... men ,men kan jo byttes ut hvis noe bedre dukker opp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumpin Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Eg har planer om å sette E34 M5 sideskjørt, E34 M5 bakfanger og 540 frontfanger på min. Sånn passe diskre styling... men dette ligger nok litt i fremtiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skjonger Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 exstremt gode forslag da:) likte erebuni kittet hos streetdesign.no ganske så godt og i grunn http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=7888 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 www.bsbildeler.no jeg har bestilt seidel front og bakfanger til min, har m5 look rieger sideskjørt på ifra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå