MR:BMW Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Selger styreboks til m3 97 mod. e36 var i daglig bruk frem til demotering, og er uten feil. kom med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR:BMW Skrevet April 9, 2007 Forfatter Share Skrevet April 9, 2007 ingen som trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo2 Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Bo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR:BMW Skrevet April 9, 2007 Forfatter Share Skrevet April 9, 2007 bo??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo2 Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 skrev litt feil.. Pris, mente jeg hehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR:BMW Skrevet April 9, 2007 Forfatter Share Skrevet April 9, 2007 Kom med ett bud du så får vi se:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo2 Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 aner ikke hva sånt er verdt jeg, tenkte bare det var greit å sende en hel bok for chipping, så her jeg en orginal også.. så du må nok gi meg ett hint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR:BMW Skrevet April 9, 2007 Forfatter Share Skrevet April 9, 2007 var en tur inne hos gsbildeler nå og tittet på pris. der selger de ny styreboks til m3 til 4200kr. kom med ett bud på rundt halv pris på dette så kommer vi nok til enighet ett sted:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo2 Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 er til 3,2liter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå