Mpowerman Skrevet April 6, 2007 Skrevet April 6, 2007 Har ett K&N 57i kit på min. Funker som bare det. Tøff lyd:)
KBF Skrevet April 6, 2007 Forfatter Skrevet April 6, 2007 Har ett K&N 57i kit på min. Funker som bare det. Tøff lyd:) Slikt som de selger på Schmeidmann??
Mpowerman Skrevet April 6, 2007 Skrevet April 6, 2007 Ja jeg tror shmiedmann selger sånne. Jeg kjøpte det hos os bildeler.
pallen Skrevet April 6, 2007 Skrevet April 6, 2007 Sett i et vanlig Mahle filter, en her på forumet hadde en link til en test som var tatt mellom masse filter. Mahle hadde bedre gjennomstrømming enn K&N.
torodd Skrevet April 6, 2007 Skrevet April 6, 2007 kjøpte akoratt dette KN filtere fra schmiedmann.no, syns det blir litt mye rot med et rundt KN filter
Toro Skrevet April 6, 2007 Skrevet April 6, 2007 kjøpte akoratt dette KN filtere fra schmiedmann.no, syns det blir litt mye rot med et rundt KN filter Enig med deg i det. Syns at motorrommet på en E39 er penest med "originalboksen".
Mpowerman Skrevet April 7, 2007 Skrevet April 7, 2007 kjøpte akoratt dette KN filtere fra schmiedmann.no, syns det blir litt mye rot med et rundt KN filter Enig med deg i det. Syns at motorrommet på en E39 er penest med "originalboksen". Eller en kompressor der original boksen skal stå
Toro Skrevet April 7, 2007 Skrevet April 7, 2007 kjøpte akoratt dette KN filtere fra schmiedmann.no, syns det blir litt mye rot med et rundt KN filter Enig med deg i det. Syns at motorrommet på en E39 er penest med "originalboksen". Eller en kompressor der original boksen skal stå Jaja.. det funker det og
tomasb Skrevet April 7, 2007 Skrevet April 7, 2007 rodere satte akkurat på green-filter på sin 96 E39 520. Satte det bare rett på LMM, og festet det i motorommet. Funket fint det. 700,- for ett universal som går rett på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå