Infinity Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 *Hovedlysbryter *Fjern/blinklys bryter(den på venstre side på rattet) *Askebeger bak *Ett eller evt to grøftelys. (evt bare den ramma som holder lykta inni skåla.) *Forskjerm høyre(helst ny, og gjerne venstre side og) Noen i nærheten av Sandefjord som har noe av dette så kommer jeg gjerne å henter:) Sms/ring 90076858 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 har hovedlysbryter og fjern/blinklys mener jeg=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 jeg VET at jeg har blinklys bryter i alle fall. + venstre forskjerm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet April 8, 2007 Forfatter Share Skrevet April 8, 2007 Forskjermen ny da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 den er ikke ny nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 har blinklys og hovedlysbryter og har hele innsatsen til begge grøftelysa har skjermer også. ikke ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet April 10, 2007 Forfatter Share Skrevet April 10, 2007 fatboy: Hva skal du ha for alt samlet da? Kun høyre forskjerm. Må jo evt sendes da, hadde egentlig håpet noen i nærheten hadde dette, så var det litt enklere. Og skal ikke ha den minste bulk hvis jeg ska kjøpe brukt forskjerm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 okey, kan ikke garrantere at den er helt bulkfri. er vell et par småbulker. hvis du er ute etter en bulkfri så er d jo bare og gå på www.veng.no og bestille deg en ny, koster ikke all verdens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå