Infinity Posted April 6, 2007 Posted April 6, 2007 *Hovedlysbryter *Fjern/blinklys bryter(den på venstre side på rattet) *Askebeger bak *Ett eller evt to grøftelys. (evt bare den ramma som holder lykta inni skåla.) *Forskjerm høyre(helst ny, og gjerne venstre side og) Noen i nærheten av Sandefjord som har noe av dette så kommer jeg gjerne å henter:) Sms/ring 90076858
bmwhans Posted April 6, 2007 Posted April 6, 2007 jeg VET at jeg har blinklys bryter i alle fall. + venstre forskjerm
fatboy Posted April 9, 2007 Posted April 9, 2007 har blinklys og hovedlysbryter og har hele innsatsen til begge grøftelysa har skjermer også. ikke ny.
Infinity Posted April 10, 2007 Author Posted April 10, 2007 fatboy: Hva skal du ha for alt samlet da? Kun høyre forskjerm. Må jo evt sendes da, hadde egentlig håpet noen i nærheten hadde dette, så var det litt enklere. Og skal ikke ha den minste bulk hvis jeg ska kjøpe brukt forskjerm.
fatboy Posted April 10, 2007 Posted April 10, 2007 okey, kan ikke garrantere at den er helt bulkfri. er vell et par småbulker. hvis du er ute etter en bulkfri så er d jo bare og gå på www.veng.no og bestille deg en ny, koster ikke all verdens.
Recommended Posts