Kargor Skrevet April 7, 2007 Forfatter Skrevet April 7, 2007 Etter å ha sett bildene synes jeg valget er enkelt, det må bli lykter med sort bakgrunn!!! Er det noen som har erfaring med disse lyktene fra GSbildeler ?
Kargor Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Skrevet Mai 2, 2007 Er det ingen som har gode eller dårlige erfaringer. Ser noen er plaget med dugg i lyktene.... Er dette et vanlig problem?
Boen Skrevet Mai 2, 2007 Skrevet Mai 2, 2007 Sort, uten tvil:) Monterte sorte angel eyes fra fk på min for noen uker siden og er veldig fornøyd. Var litt dugg i dem morgenen etter jeg satte dem på, men det ble borte i løpet av dagen og har ikke vært noe problem siden.
TJ Skrevet Mai 2, 2007 Skrevet Mai 2, 2007 Er det ingen som har gode eller dårlige erfaringer. Ser noen er plaget med dugg i lyktene.... Er dette et vanlig problem? Hvis du kjøper originale Hella-lykter, så er du spart for de fleste problemer, deriblant dugg. Kjøpte selv Hella-lykter til min forrige E39, og hadde kun gode erfaringer med dem. Null dugg! De koster litt mer enn andre, men det er det definitivt verdt! Var aldri aktuelt for meg å kjøpe f.eks. FK, nettopp pga. problemer med dugg o.l. Og bare for å ha sagt min mening her også: det finnes kun ETT valg av angeleyes, og det er sorte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå