Gå til innhold

Magnus sin E34 Banebil M50 Turbo 717whp 899wnm


Magnus_bmw
 Share

Anbefalte innlegg

Vinteren banker på og vinterdekk er ett tema, Jeg tok fram vinter hjulene mine og ble ganske skuffet, trodde disse felgene så mye penere ut!? Da måtte jeg finne på noe, har tillgang på en glassblåser og tenkte jeg skulle prøve dette og se om jeg fikk de no bedere. Det viste seg at og glassblåse felger tar lengre tid en jeg hadde antatt, tok meg ca 1,5 time per felg. Lakk skal snart på, tips til farge? Her er iallefall noen bilder av felgene før og etter.

Før:

dsc00427vs9.jpg

Etter:

dsc00425fs4.jpg

Lakk skal snart på, tips til farge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville også ha felgene mine i en litt kul gråfarge da jeg skulle lakkere mine ifjord vinter. og valget falt da på den jeg nevnte over her. og jeg angrer ikke et sekund på det! :) er litt mørkere enn vanlig standar felg farge, liksom..

slenger med et bilde som jeg fant her inne, er ikke mine hjul, men mine er helt like..

bbsrs17.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hallå!

Tusen takk for at dere stoppet da E23'en ble værsjuk!

Måtte en tur på Hydro'n for å kjøpe startgass, da fyrte 7'ern som fan etter en god spray!

Har sett gjennom prosjekttråden, E34'n blir dødsfet! Glemte å spørre, hvor holder du til? Siden du var på hovedveien mot Nittedal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallå!

Tusen takk for at dere stoppet da E23'en ble værsjuk!

Måtte en tur på Hydro'n for å kjøpe startgass, da fyrte 7'ern som fan etter en god spray!

Har sett gjennom prosjekttråden, E34'n blir dødsfet! Glemte å spørre, hvor holder du til? Siden du var på hovedveien mot Nittedal?

Må jo alltid stoppe og i allefall prøve og hjelpe bmw folk i nød, var jo ikke serlig spennede vær og ha stopp i heller da ;) Fint det løste seg da, sikkert bare litt kondens i systemet.

Vi bor i drøbak, var på jakt etter snø og sladde veier :D

5`ern blir nok bra etterhvert ja ;) hele greia har blitt satt litt på vent i og med at det ikke kommer ny lakk igjen før over nyttår, men jakter fortsat på M5 optikk og senk :) blir artig til slutt.

Vinter bilen får skilter i morgen, går som en drøm, m20 er faktisk en kjempe motor, syntes jeg iallefall da:)

Må få dratt over felgene en siste gang nå før lakk, begynner og bli på tide! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...