TSL Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 noen son har bygd lyd i e30 touring som har noen bilder på hvordan dere har gjort det? prøver og få noen ideer om hvordan jeg skal bygge kasser og og plasere forsterkere. har en liten anelse på hvordan jeg skal gjøre det, men trenger litt bilder for og få litt flere tips på løsninger GOD BMW PÅSKE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet April 7, 2007 Forfatter Share Skrevet April 7, 2007 ingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 kan ta bilder av hvordan jeg har gjort det i min, men det blir ikke før i morgen, er litt redusert i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet April 8, 2007 Forfatter Share Skrevet April 8, 2007 hadde vært kjempe knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet April 9, 2007 Forfatter Share Skrevet April 9, 2007 kan ta bilder av hvordan jeg har gjort det i min, men det blir ikke før i morgen, er litt redusert i dag venter på noen bilder jeg. er du litt redusert i dag også kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 neida, skal gå ut nå og ta litt bilder til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet April 9, 2007 Forfatter Share Skrevet April 9, 2007 kjempe knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 ADVARSEL: ikke verdens peneste bygg, men funker som f... Dørsidene: 2x MA Audio mono: Kabelrot og arizona eagle Mummy 4kanaler: Sikringsboks bak: Jordings blokk: Sånn ser det da ut nå, skal ha opprydding i kablene når jeg orker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet April 9, 2007 Forfatter Share Skrevet April 9, 2007 kan nokk funke som f det dr ja. 2x12 du har? wdo dayton spiller jeg skal bruke 2x10" dynabel med dynabel monoblokk. 4stk jbl decade. 2 bak og 2 i fram dørene 4stk 3veis 5 1/4 tom 2 i dørene foran sammen jbl`a og 2 i bakdørene extra diskaner høyt oppe i døra. mest sansynlig i dn plast 3kanten 1stk 4kanaler 4x70w fra dreamteam 1stk 5kanaler 4x100w +1x 300w. av ukjent merke. lurer også på og bruke en 12" på den siste kanael på 5kanaleren. dette bør spille heftig nokk. skal se om jeg kan klare og legge in noen bilder av tinga sim skal brukes. er forsatt litt usiker på hvordan jeg skal bygge bak. men det tippe fram noen ideer. takk for bildene verticalescape Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå