borte Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Telefonen er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Et spørsmål... Hvordan kommer du inn på menyen når start knappen er borte? En fin mobil dette her. Har selv hatt en sånn en, og jeg var svært fornøyd. Annbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 hvor "billig" hadde du tenkt og selge denne for da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 Et spørsmål... Hvordan kommer du inn på menyen når start knappen er borte? En fin mobil dette her. Har selv hatt en sånn en, og jeg var svært fornøyd. Annbefales! hehe.. det er "power" knappen som er borte! Jeg forklarte meg vel litt dårlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 hvor "billig" hadde du tenkt og selge denne for da? Planen var 1000,- ,men "antiloop" bydde meg 800,- inkl. frakt, men har sagt 900,- inkl. frakt så går den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 går det ann å bruke den uten power knappen da? går det ann å modde en jalla knapp på hvis det er mulig? følger det med minne brikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 7, 2007 Forfatter Share Skrevet April 7, 2007 går det ann å bruke den uten power knappen da?går det ann å modde en jalla knapp på hvis det er mulig? følger det med minne brikke? Det går fint å bruke den uten power-knappen! Mobilen slår seg automatisk på når du setter inn batteriet.. Det eneste som er "et problem" er at den ikke er så lett å få av.. Men det har jeg ingen problemer meg selv da jeg har telefonene på 24/7.. Jeg har faktisk ikke tenkt på at det går ann å modde en knapp der! ..Det kan selvfølgelig gjøres for di som har tid og tålomdighet! Det følger ikke med en minnebrikke, men det kan jeg kanskje fikse..Det kan eventuelt diskuteres litt nærmere dersom noen skulle være interessert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 11, 2007 Forfatter Share Skrevet April 11, 2007 Koster nå KUN 800,- (Koster like under 4000,- ny i dag) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 13, 2007 Forfatter Share Skrevet April 13, 2007 ingen som trenger en meget rimelig windowsmobil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 700 + frakt så tar jeg den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 14, 2007 Forfatter Share Skrevet April 14, 2007 Frode H. har gitt meg et bud på 800,- + frakt, så den er trolig solgt! Venter bare på bekreftelse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 14, 2007 Forfatter Share Skrevet April 14, 2007 Solgt til Frode H. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå