Knudsen Skrevet April 6, 2007 Skrevet April 6, 2007 Morn. Jeg har kjøpt meg en Bmw 535 90 mod. den lekker en del olje, jeg har ikke funnet hvor det komemr fra, men har hørt det er vanlig med en lekasje mellom motor og girkasse. gir jeg litt ekstra gass virker det nesten som den bruker like mye olje som bensin..det er litt drøyt. olja legger seg på oversida av bunpanna på venstre siden og bakover på girkassa, noen som har vært borti det? Litt flaut å parkere bilen etter en kjøretur og ser det ryker av brent olje rundt hele bilen:P
Robin_Isak Skrevet April 6, 2007 Skrevet April 6, 2007 Det er ikke bare ventildekselpakningen? Kan se ut som det er mellom motor og gir hvis det lekker på baksiden..
Knudsen Skrevet April 7, 2007 Forfatter Skrevet April 7, 2007 hmmm... Jeg har ike tatt meg noen spesiel tid til å sjekke, men det renner en god del. det drypper på bakken når dne står stille så rart om dte er toppdekselpakningen da. mewn for all del det kan jo samle seg mens jeg kjører og sånt så er ike umulig, men det tyder ivertfall på at dte komemr fra bakkanten på motoren et sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå