02dag Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Alt det andre lyset i instrumenter og radio blir regulert enten automatisk i forhold til utelys eller forandrer seg når jeg regulerer instrumentbelysningen manuelt. Men lyset i klimakontrollen, det vil si det som viser gradene lyser like sterkt fortsatt. Er dette en feil som går an å fikse eller er det bare sånn? Bilen er en E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwsel Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 i min bil dimmer lyse i klimakontrollen seg likt som instrumentbelysningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Hei Jeg har samme problemet. Det har vært en annenTråd inne på forumet med samme topic.Men det hjalp ikke meg noe. Du må gi meg et hint vist du finner ut hva som var feile din bil.. Mvh Padi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02dag Skrevet April 7, 2007 Forfatter Share Skrevet April 7, 2007 Nå har jeg lest den andre tråden, og det som slår meg er at en av dem sier at etter en omkoding av lysbryteren så fungerte lyset i klimakontrollen en stund som det skulle. Jeg har fått min lysbryter omkodet for kjørelys her i Norge(ja den er importert), så kanskje noe har skjedd da? For jeg la ikke merke til om dette virket før. Samtidig så ser det ut som at dette virker helt fint for noen, mens for andre så virker det ikke. Så muligheter for å fikse dette bør være tilstede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå