Tiller Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Selger min 1000w Legacy forsterker og 12" basskasse med element. Forsterkeren har 4 utganger, 2 for bass og to for høytalere. Selges HBb] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet April 7, 2007 Forfatter Share Skrevet April 7, 2007 De som er interesert kan sende meg mail adressa så skal jeg få sendt noen bilder:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Link til forsteker? Specs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet April 9, 2007 Forfatter Share Skrevet April 9, 2007 Dette har stått i en E36 med bateriet bak, så + og - ledninger er relativt korte, men kan følge med om ønskelig. De er av den tjukkeste sorten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet April 24, 2007 Forfatter Share Skrevet April 24, 2007 Selges nå for kr 2000 sammlet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 har du bilde av kassa eller målene? passer den rett inn bak i en e36 uten og ta for mye plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet April 24, 2007 Forfatter Share Skrevet April 24, 2007 har du bilde av kassa eller målene?passer den rett inn bak i en e36 uten og ta for mye plass? Send meg mailadressa de så skal jeg sende bilder:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet April 24, 2007 Forfatter Share Skrevet April 24, 2007 har du bilde av kassa eller målene?passer den rett inn bak i en e36 uten og ta for mye plass? Send meg mailadressa de så skal jeg sende bilder:-) Åja, den passer rett baki e36 og det er fortsatt plass til en del bagasje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå