Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har endelig kommet over et pent (på bildet) eksemplar av en 320i Cab.

Dette er en 1994 modell som selger sier har gått 137.000 KM.

Hvor sannsynlig tror dere dette er?

Er det vanskelig å stille tilbake KM på en slik bil, og er det vanlig?

Hva skal jeg se etter?

Håper på kjapt svar, da jeg skal kjøre å se på den klokka 13.30 i dag, påskaften.

Skrevet

Mange mange -mange- cab-er av tyben E36 har fra 80-140 000 km på telleren fordi dem bare er sommerkjørt.

Det er -såpass- mange at dette faktisk i mange tilfeller er virkelige km.

Hvorvidt det vanlig å gjøre dette, vet jeg dessverre mindre om.

Det er lett å stille på km-stand på E36 ja.

Men hvis du surfer litt mer rundt på autodb og finn, så ser du mange mange E36 cab som er rundt dette. Husk: ikke alle som gidder å kjøre med dette om vinteren og/eller dårlig vær om sommeren.

Skrevet

Er vel bare å stikke å kikke på den... Er pedaler, ratt, etc veldig slitt så tyder det på at den kan ha vært kjørt noe mer enn selger påstår.

Prøv den og vurder selv om den virker stram i fisken eller som slapp gammel kjeks. :bounce:

Skrevet

Stemmer... jeg er liksom ikke så fryktelig kyndig når det kommer til kjøp av bil, og iallefall ikke BMW. Så alle tips fra dere er så gull verdt at jeg nesten skulle ha betalt...

Jeg har skrevet ut noen sjekklister fra internett som jeg skal gå igjennom, og håper at jeg får tak i en eller annen kamerat som kan bli med opp å se på den. Problemet er at alle var på påskefylla igår, så dem ligger å sover. (Gruer meg litt til å gi beskjeden om at "Nå må du stå opp, du skal være med på en 4 timers biltur NÅ. Også er det 4 timer hjem igjen også) - HAHA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...