Søreng Skrevet April 7, 2007 Skrevet April 7, 2007 Som topic sier, noen fra stavanger som kan hjelpe meg å bytte styrekule.. Har lite peiling på hvordan det gjøres og skal på 4-hjuls kontroll den 24. og må ha gjort det før det!! Og vi kan nok bli enige om betaling for dette såklart Ser forresten slik ut! Mvh Andreas
Kjetil Sømme Skrevet April 7, 2007 Skrevet April 7, 2007 Håper du bytter på hver side. Den andre har jo trolig gått like langt og må da byttes med påfølgene 4-hjulskontroll etterpå. Like greit å ta det i samme slengen.
Søreng Skrevet April 7, 2007 Forfatter Skrevet April 7, 2007 hmm... da jeg kjøpte bilen av sivert sa han at det var bare denne som var sliten, derfor jeg fikk med denne delen.. Så vet faktisk ikke.. mye koster noe slikt da (hvis jeg skal ha en til)?
Kjetil Sømme Skrevet April 7, 2007 Skrevet April 7, 2007 Du kan jo høre med han om den andre er byttet separat tidligere. Har kulene gått like langt er de også ca like slitt. Spørsmålet er om det er indre eller ytre bærekule. Hvis det er ytre bærekule koster denne 235 kr hos GS bildeler (OS bildeler for dere siddiser).
Mpower20 Skrevet April 7, 2007 Skrevet April 7, 2007 Er forsåvidt en bærekule du har avbildet og ikke en styrekule. Bærekula er en del værre å få skiftet enn en styrekule. Pressverktøy bør man ha da ja EDIT: Trenger strengt tatt ikke ta forstilling etter skifte av bærekule, men må være i orden for at man kan ta en.
Søreng Skrevet April 7, 2007 Forfatter Skrevet April 7, 2007 ok, noen som har verktøy eller mulighet til å hjelpe meg skifte denne?? Skal ta kontrollen på grunn av at dekkene slites skjevt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå