Gå til innhold

Oppgradering av org. utstyr i bil.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg savner noen ekstrautstyr i bilen. og lurer på om jeg skal få bestilt dette.

- Tenkte på Kjørecomputer, det fant jeg en artikkel om her på forumet så den er grei.

- Montere Cuise controll, mye jobb?

- Men har komplett skinn interiør i bilen, men har desverre ikke varme i setene fram:( så jeg tenkte jeg skulle bestille Seteoppvarming fram, lurer på om noen andre har gjort denne prossesen før? Mye arbeid? må jeg legge opp et nytt ledningsnett eller ligger alle kabler tilgjengelig så jeg kun må inn med en bryter og elementene/mattene i setet?

Fant orginal oppgradering til alt på gsbildeler..

mvh. Kim

Skrevet

Har ettermontert setevarme på min E46. Var ein del arbeid. Får kjøpt sett frå BMW med ledningsnett samt brytere. I tillegg treng du varmeelementa. Desse er i utgangspunktet integrert med setetrekka, så du må byte hele setetrekke for å få dette til.

Skrevet
Har ettermontert setevarme på min E46. Var ein del arbeid. Får kjøpt sett frå BMW med ledningsnett samt brytere. I tillegg treng du varmeelementa. Desse er i utgangspunktet integrert med setetrekka, så du må byte hele setetrekke for å få dette til.

Ok, for jeg fant på GsBildeler.no et sett

Art nr. 52110002130

SÄTESUPPVÄRMNING FRAM

Pris 1.967,36 kr.

Men står så lite om hva som følger med hos de i beskrivelsen om produkte.. Så får nesten ringe de..

Skrevet

Ok, får se litt på Koed også :)

Som oftest har jeg opplevd dette på begge golfene jeg hadde tidligere, at det var samme ledningsnett i alle bilene, bortsett fra diverse ekstrautstyr ikke var montert, som på vr6'n hadde jeg ikke setevarmere og høytalere i dørene bak, men var trekt opp ledninger... Så får ta en titt å se :)

Skrevet

Det er ikkje trekt kabler til setevarmer på E46. Det som er med i dette sette du har funne hos GS er kabelsett samt nytt senterkonsoll med knapper for setevarme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...