antiloop Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 http://www.snutter.no/app/viewMovie.action?id=3208 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Helt utrolig! Det hadde man ikke fått til om man hadde prøvd 1000 ganger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Dette var tøft. Vet jeg så et klipp fra et nascar løp eller lignende en gang en som mistet hjulet fra felgen,hvor det gikk inn i betong veggen,for så og trille tilbake til bilen og la den ene dekksida inn på felgen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Haha, stilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Ja det der er ikke akkurat noe man gjør om igjen liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Dette må jeg prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Enkelt Da må du filme når du prøver da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Det er godt gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Dette var tøft.Vet jeg så et klipp fra et nascar løp eller lignende en gang en som mistet hjulet fra felgen,hvor det gikk inn i betong veggen,for så og trille tilbake til bilen og la den ene dekksida inn på felgen igjen. Den har jeg hørt om også, noen som har noe link til den episoden eller? Men bra flaks den filmen her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThinkPink Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Sykt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Haha! Dritbra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 haha. kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå