artax Skrevet April 7, 2007 Skrevet April 7, 2007 hei min e34 520 har begynt å tulle med bensin måleren, den stopper på halv tank eller den vill ikke lengre ned en halv tank det er litt kjedelig når jeg ikke vet hvor mye bensin som er igjen har kjørt den tom en gang allerede begynnte å fjuske på vei til jobb. noen som kan fortelle meg hva jeg må gjøre for å finne ut hvor feilen kan ligge?
Tsbusa Skrevet April 7, 2007 Skrevet April 7, 2007 Kan være at selve måleren/flotøren henger seg fast. Fyll full tank.. Kanskje det ordner seg. Hvis ikke kan det være noe med instrumentet.
artax Skrevet April 8, 2007 Forfatter Skrevet April 8, 2007 ja når jeg fyller full tank går den opp til 80l men den vil liksom ikke lengre ned en til 40l etter på vil liksom ikke lengre ned en dette
sLQvdal Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 har samme problemet på min e34, bare at min går ned til 20l før måleren "henger seg"
artax Skrevet April 9, 2007 Forfatter Skrevet April 9, 2007 hmm noen som har noen tips til dette eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå